HVE bestaat dit jaar 70 jaar, daarom hebben we dit jaar een heus jubileumconcert.
HVE in de Gloria
Op zondagmiddag 8 november is ons jubileumconcert in de Grote Kerk. We zingen dan het Gloria van Vivaldi. We worden dan begeleid door het Dordrechts Kamerorkest en door Eelco Kooiker op continuo-orgel.

Daarnaast zingen we een aantal a capella stukken die we eerder hebben uitgevoerd. Dit zijn:
- Stanford: The Blue bird
- Holst: Come to me
- Finzi: I praise the tender flower
- Finzi: Nightingales
- Finzi: Clear and gentle stream
- Elgar: My love dwelt in a Northern land
- Elgar: Serenade
- Barber: To be sung on the water


